5 razloga zašto je život sa ljubimcima bolji

Napisano od strane kućnog ljubimca

  1. Dosadno ti je? Uz nas? Nikad! Ti misliš da ti je dozvoljeno da ležiš duhoklon satima i gledaš istu seriju danima, pa bogami grešiš. Ajmo povodac u ruke idemo u šetnjicu.
  2. Nesigurni ste i ne znate šta da obučete? Nije problem jer ako imate kuče, imate i rupe, tako da vam ostaje da obučete ono što je ostalo celo (nema na čemu).
  3. Osećaš se ružno/debelo/staro dok gledaš instagram objave? Nemoj gledati njih gledaj u mene, jer si čula kako povraćam u dnevnoj sobi maramicu i pola kese koje sam pojeo malopre (izvini).
  4. Hladno ti je? Nemaš frke samo me pusti da se popnem i ja na kauč pa da vidiš kako grejem kad se unjuškim kod tebe.
  5. Ne znaš šta ćeš dalje i kakva ti je budućnost? Pa ti uzmi još nekog ljubimca. Eto i to sam ti rešio.

Published by svemirskalama

Lama iz svemira, gonjena željom da prati stope Dositeja Obradovića i promoviše progres.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started