Pitanje

Stuštilo se nešto kao betonska ploča dosade na moj čeoni režanj. Šta li ljudi rade kad imaju vrlo malo ili nimalo interneta? Ja sam iskreno zaboravila.

Aman imam toliko knjiga i volim da ih čitam ali ne i kad mi je to jedini izbor!

Hoće neko da dođe do mene da igramo domine?

Imam i dva špila običnih karata, nemam za uno ali smislićemo nešto.

Ne pijem ni alkohol ali ima u frižideru ostalo pivo neko od prošle godine. Posluži se slobodno!

A da se igramo žmurke? Žandara i lopova? Koje boje si koje jaje?

Mnogo mi je dosadno i ne želim da izlazim u grad i dimim se kao šunka da bih se družila, boli me grlo kad se derem a mnogo je bučno.

Kako se druži uopšte?

Published by svemirskalama

Lama iz svemira, gonjena željom da prati stope Dositeja Obradovića i promoviše progres.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started